ja nu var det ju ett tag sen. WOO visst blir ni taggade på att läsa?

Hey. Vi vann matchen(som fortsättning på det förra inlägget med 6-4) jag lyckades faktiskt göra 1 mål och 2 assist.(guu känns som jag skryter) men det är ju inte varje match jag lyckas med det. Idag är det onsdag och jag har varit i skolan, nämen vad säger jag? i skolan, REallly? på en onsdag? sen har jag hjälpt nicole att fixa musik till hennes ipod(woho har fått känna mig lite duktig.) Imorgon är vi typ lediga. eller kanske. bara en lektion, och inte alls många som ska gå på den.. Snart är det helg också! wiie. kollar också på efterlyst nu,  tycker typ der är läskigt.


jossan tog bilden, det är min nya lampa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0