Lördag.

Hey förlåt att jag inte har bloggat sen 500 f.kr. Har flyttat och nu är mitt rum nästan helt klart också. Det känns nästan bara som att det har varit roligt att ha flyttat. Igår så var några guurls här hemma och vi åt god mat(pizza på en pizzeria)och såg idol, jättemysigt. Jossan följde med hem hit direkt efter skolan och vi bakade och dansa. haha. woo. Tog en hel del bilder också roligt. har inte rört kameran på jättelänge. Kimberly och Josse sov över, och vi åt god frukost idag med ägg och grejer, haha. Imorgon ska jag spela match nära göteborg, sjukt långt bort för en match, men ska bli spännande. Idag blev det bara att jag var hemma och slappa, skulle åkt till Bea, men skulle inte hinna vara där alls långt, så det fick bli hemma och mysa med datorn. Tack Kimberly att jag får låna ditt internet:D Nu ska jag sova. Godnatt. Ska förmodligen se lillbrorsans match med. klockan 9, sen efter den,mot matchen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0