Saturdaaay.

ÅH vad jag är irrerrad just nu, mitt busskort är borta. har förmodligen tappat det. OHH var bara tvungen att skriva av mig det typ, oj men vad roligt ska få betala 1000:- för ett nytt. Älskar livet.  Idag har jag inte gjort nånting typ köpt present till Nicole som fyller år. Två matcher imorgon då, ska bli roligt asso, är taggad! Hoppas på att busskortet kommer fram på nått sätt. men är så sjukt irreterrad, egentligen ba ett busskort men ändå, har inte registrerat det på sl heller, åhhhhhhh vad jag älskar mig själv. / supermegadupaarga felicia( haha nej, men ni fatttar, (josse och kimberly ni har ju också tappat era nyss, så ni kanske försår, haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0