flyttkartonger och myggbett.

Har precis duschat nu efter träningen, träningen gick väl helt ok. Och idag hade vi skolfoto och jag känner lite såhär att jag helst aldrig i hela mitt liv vill se det där fotot på mig igen(vi fick nämligen se det) att man alltid ska lyckas bli så bra på skolfotot som alla i hela skolan kommer att se. wiihooo!

Idag är det tisdag och det som är helt sjuuukt är att jag flyttar på FREDAG, helt sick!:O Det känns så konstigt för det kändes som vi flytta in här nyss. men i hela 5 år är det. kommer sakna huset men det jag kommer sakna minst är den välkända BACKEN., haha. ska också bli roligt och få ett nytt rum, och jag ska få den inredda(osäker på stavningen, wwii) vinden, I look forward to it :D Jag har nog också fått årets sista myggbett, blev i chocktillstånd om man säger så.  imorgon börjar vi tio tror jag :D sovmorgon, puss <3


Tänd ett ljus by bernsgaard

Det ser ljust ut för oss, en kariärr i musikbranschen är bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0