Helgen, woop woop!

Hey, nu rullar söndagen mot sitt slut, haha det där lät ju poetiskt...NOOT. I fredags så var det tjejmiddag hos jossan, mycket roligt:D haha spelade nått spel, alla skrek ju typ. hade med min zipperall som jag bara älskar! så hoppade runt i den. Jag och Josse sov över. Gick till coop och handlade mat, och hårfärg, sen gick vi hem och chillade och sen fick jag skjuts hem runt 3 av mammsen, eller inte för att skryta så körde jag.


en bild från fredagen, jao. Jag valde den snyggaste spc på mig.

Sen senare på lördagen var det 18-års FEEST för systern min. Hanna och Martina joinade. Det var jätteskoj,jättetrevligt folk med :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ååh skoj, gick det bra att köra? :D

2011-09-18 @ 22:17:52
URL: http://josfn.blogg.se/
Postat av: FELICIIA

Åh ja det gjorde det faktiskt :D haha

2011-09-19 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0