mange dude.

efter skolan idag åkte jag och träffade Hanna, Martina och Steffi som jag inte har sett på århundrade! åh vad det var roligt! har saknat er mina fina ♥ vi åt på subwaaay och det var väldigt gott, andra gången för den här veckan, inte för att skryta alltså. rekord. Sen fick även fina martini låna mitt gröna kort till HÅKAN idag, har ju redan sett han en gång. Sen ska jag till Hanna ikväll och  jag kör dit, woho.


när jag kom hem gjorde jag ba en slarvig bulle och den blev såhär, sen fick jag en chock i spegeln, den ser gigantisk och avlång ut. haha. SEN såg jag MANGE från mangemakers på slussen, jaao. jag sa tja mange. nej jag önskar. jag blev mer den här  OHHH det är mange, fangirl(fasst i huvudet) jag visade en lugn fasad.

Kommentarer
Postat av: kippi

GAHAHAHHAHAHAHA och du RINGDE mig inte när du såg honom???:O:O

2011-09-10 @ 14:39:41
Postat av: felicia

Sorry dude :( Jag gör det om jag ser han nån mer gång! :D

2011-09-10 @ 16:35:37
Postat av: Jossan

åååh vi såg han snygga från reklamen på phone house när det står två tjejer och snackar och ba eller vad tycker du

:S

2011-09-10 @ 20:12:48
URL: http://josfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0