match snart dåe.

Hey har inte bloggat om igår och i fredags så nu ska jag göra det. håll i hatten(40+ skriver nu) I fredags var det ju Maggio hon är ju så bra! men det kunde varit lite bättre, men det ägde ändå, sen efter åkte jag,Josse och Kimberly och såg Crazy,stupid, Love som var väldigt väldigt bra! rekomenderas starkt. Sen rullade vi hemmåt, igår då vaknade jag runt 11 och då kom mamma hem efter en halvtimme typ, och så ba: vill du åka och shoppa. och jag ba: JAAA okej inte riktigt så, jag överdrev lite, men det var det vi gjorde, jag körde till nacka forum förövrigt. Och jag fick mycket av mamma så det tackar jag så innerligt för mor(nu förvandlades jag plötsligt till 60+are) hade inte shoppat på år så det var riktigt skönt att få lite nya stuffs, jag ska lägga ut bilder här senare. Sen senare på kvällen så blev det "JAG SAKNAR DIG" på bio med Jossan, Kip och Bea. Vi har pratat om att se den väldigt länge och nu blev det av, men så blev josse sjuk:( så alla kunde inte se den ändå:( filmen var väldigt bra, en gråtfilm(men inte vi asså, vi grät inte.) Sen rullade vi hemmåt och jag såg på idol från i fredags, och alla som gick vidare är typ 95:or, jag känner mig gammal. haha.
Nu snart är det match, pappa och Nicole kommer och hämtar mig om en halvtimme så nu ska jag byta om och äta lunch. puss ♥



woho på grönan i fredag, vi stod vid skökhuset typ, ser ni oss?


Kommentarer
Postat av: kippi

HAHAHHAHAHA.

gud ja jag ser oss, vad stora vi ser ut!

2011-09-25 @ 15:40:07
Postat av: FELICIIA

hahaha åh guldstjärna till dig. ja vi är som jättar!

2011-09-25 @ 20:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0