Shoppinggrejerna.


det här är det jag fick med mig hem, plus en annan tröja som jag glömde bort att visa nu. haha och en smyckeshand. på skylten står det "A smile is the prettiest thing you can wear" ni behöver inte tacka mig att jag berättade för alla nyfikna läsare. Idag hade vi bara en lektion, wooho, man skulle ju bara viljat fått ledigt, men får tänka " WOHO va tidigt vi slutar" istället. Idag fyller nosnebben år haha jag sa så när jag skulle säga hans namn baklämges(när jag var sju) åh fick ju lite smått dåligt samvete idag. Jag ser han hålla på med facebook när jag får skjuts till bussen och säger "Facebooknörd" - "det är bara för att jag ska kolla hur många som har grattat mig" ohhh det svaret sved. Jag hade glömt, fasst innerst inne visste jag att han fyllde år. MEn GRATTIS på födelsedagen! du är en väldigt väldigt bra extrapappa. Vi ska äta ute idag och det ska bli jättegott. på mosaik. gottigottgott.

Kommentarer
Postat av: kip

ÅÅÅH soft med nya grejer!

Skylten var cepe fin, FOTA o ut på tumblr.

2011-09-26 @ 19:08:26
URL: http://kavs.blogg.se/
Postat av: Felicia

Åh tack fina du! ja det får jag nog göra:D

2011-09-27 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0