snart helg dudes!

Hey, ska sova nu, och det kommer bli så skönt! dagen var kort slutade 10, haha såg vissa som kom till skolan då och ja ba; oj har jag slutat? wiiihhoo(retsamt ljud) haha nej. Sen åkte jag hem chillade bara, oj höll på att glömma köpte Godispåse till mig själv och åt up den, att jag höll på att glömma, ska aldrig hända igen.lovar. Sen åkte jag och träffa mina fina vänner Martina och Hanna och ba snackade :) Nu är det sängen som gäller, sova i zipperallen? nu är jag sjukt taggad på det, men känns som jag kommer vakna kallsvettig mitt i natten, det har jag gjort förut och det hoppar jag gärna! haha. Pussssss


vi gifter oss i maj.





haha in my dreams. han är ju så fin.

Kommentarer
Postat av: bea

HAHahahahaha "vi gifter oss i maj." garvade flera minuter åt det för mig själv

2011-09-16 @ 17:17:18
Postat av: felicia

haha åh! skulle ju vilja det var sant typ, hahaha.

2011-09-18 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0