Hey you!

var ju hos josse i förrgår blir det, med dom andra som jag skrev. Kollade film och hade det mysigt. Sen sov jag och hanna kvar frågade varandra vad vi helst skulle vilja äta/göra och det var ju inte de mest attraktiva alterativen, haha. Sen nästa dag åkte jag och hanna till centrum runt halv 3 och tog en fika. Sen åkte jag hem, inga nycklar, gråta,haha, åka till match, hem, in till stan. Mötte Steffi och Martina som jag inte har sett på evigheter jättekul, saknat mina fina. Gissa vad vi gjorde? Fikade? nej varför skulle nån tro det, okej det var det + åt tacobar, mums. kom hem runt 11 igen. Nu snart ska jag träffa KIpMan :D har saknat henne asooow! Vi ska fika haha. Sen ska jag hem och fira lilla julafton och sen ska vi se The girl with the dragon tatoo. Pusss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0