HIMYM iiih

Hey. Igår åkte jag i en buss i stort sett heeeela dagen, vaknade typ tio i åtta, sen åkte vi till bussen som skulle ta oss till värmland, tog cirka 4 och en halv timme och sen spelade vi match förlorade med 9-7 tyvärr :( men bussresan var rolig, men lite segt att åka så långt + också när man har förlorat. Har ba chillat idag, tänkte ju plugga men gick väl sådär.... städade iallafall, som jag hade tänkt(BILD KOMMER alla nyfikna). Imorgon är det nya vecka, nya utmaningar, haha.Och nu snart ska jag sova men först ska jag kolla nya avsnittet av HIMYM aaahhhh :D

före:


efter:

hur skönt som helst med städat rum, men det kommer bli som den första bilden typ imorgon. Nu ligger jag nyduschad i nybäddad säng löve it! Och bilderna påminner mig om att jag vill göra om mitt barnrum. godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

saknas en kastull där va?

2012-01-31 @ 18:44:41
URL: http://josfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0