matchdag assow.

Hey. Vaknade runt halv 10 idag av mig själv idag, åt en god frukost scrambled eggs och tomat, sen halv två var det dags för matchsamling. Vi vann matchen med 15-6 helt sjukt, behövdes verkligen. Vi har inte vunnit på länge, jag gjorde 3 mål och två assist(hej jag heter felicia och jag ville berätta det) haha nej men det var väldigt kul att göra det. Sen hade vi dj match direkt efter och vi vann med 5-4, det var verkligen sköönt woho 6 poäng den här helgen. Efter det var jag ju helt sluuut i hela kroppen huvudet dunka. Sen har jag ätit glass och ipren nu är det över. Och jag vill säga det i inlägget före det här att Bea skickade ju låten igår vill säga det assow Tack man! blev så glad av att se den videon, dom är så fina och bra! ♥






bilder från matchen:)

Kommentarer
Postat av: bea

hahaha gulle du :* ser ju dock ut som att jag ba "NU SKRIVER DU ATT JAG SKICKADE DEN, LÅTSAS INTE SOM ATT DU HITTADE DEN SJÄLV!!!!!!!"

2012-01-15 @ 10:13:20
URL: http://theleftovers.devote.se
Postat av: felicia

Hahaha åh men det vet vi att det inte var! :D

2012-01-15 @ 11:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0