pusselilussssssiiiliiilluss

Hey dudes, Igår då träffade jag Hanna vi delade på en sån här liten check kupong som hade ett erbjudande "köp en bigmac och CO och få en likadan på köpet" då kände vi, att vi slåår till på det (Göteborgsdialekt, tänkte jag mig själv att jag sa det på) Vi satt på donken och ba chillade och snackade liksom, bror du e ♥ Sen rullade jag hem till mamma och hämtade laddare till kameran, imorgon laddar jag över thailands bilderna. Idag var det skooola chilldag jao. Sen hem och gjorde lite engelska, sen åkte jag på träning, det gick bra punkt. Nu ska jag sova, godnatt.


hej jag är uffe på 50+ , jag är en gammal rockade i grund och båtten, slå en pling.

Kommentarer
Postat av: Jossan

bloggarååå <3

2012-01-18 @ 22:56:44
URL: http://josfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0