Stormen närmar sig dude.

Hey. Idag är det fredaaag! och min hals är ju typ helt frisk redan, efter att ha druckit vitlöksvatten och ätit fishermans friend. Vi hängde upp vår konst på kulturhuset idag craaazy alltså. Fasst min såg ju inte jetebra ut känner jag. Efter skolan hängde jag, josse,bea och clara lite på donken, åh så gott det vaar! Lilla menyn ♥ Sen rullade vi hem och nu idag blir det nog ba chilla hemma måste bli frisk tills matchen imorgon viktigtviktigt fasst jag är typ frisk assow. Måste städa idag också sa far min. PUSS jaao.


vad jag är duktig idag. Det är storm ute, det var det jag ville säga med överskriften, ytterdörren blåser så känns som i ett spökhus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0