thegurlwiththödragåntatåå

Hey, var ju och fikade med min fina bro idag på morgonen, jättekul :D var ju hundra år sen känns det som. Sen åkte jag hem och firade lilla julafon gjorde paketleken och delade ut paket. Fick pengar, nagellack, läppglans och nån penna typ, och sen en blus. Sen åkte vi till Heron och såg The girl with the dragon tatoo, och woho såg Josse och Kipman i kön som skulle se lejonkungen. Bion var braa, vill läsa böckerna nu. Sen efter det skjutsade dom mig till jossan och jag hängde med mina bröder, såg försvunnen fick ju paniik vi klarar ju inte av att se sånna filmer. och vi åt också marängswiss muums! Sen fick josse skjuts hem, och efter ett tag åkte jag och Kipman hem, men vi är ju så knäppa så vi åker olika håll men möts upp vid centrum. haha vad hände liksom? Ja men då stod vi där och vänta tills våra bussar kom, nu håller jag på att hungra ihjäl så ska kila ner och äta nått. Puss.



snodde bilderna av Kip, Love you guys! ♥

Kommentarer
Postat av: kip to the man

♥♥

2012-01-09 @ 01:41:52
Postat av: jossan

puss <3

2012-01-09 @ 13:54:10
URL: http://josfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0