Wouldn't it be nice

Hey. Igår var första dagen i skolan, var jättekul att träffa alla jao :D Sen efter skolan åkte jag hem, kollade på Bigbrother mest haha nu är det igång igen. Idag började vi 10 woho, sen hade vi multimedia och sen graaf, sen efter det rullade jag hem till josssäään the man! Vi målade naglarna och lyssnade på musik, fixade håret, makade up oss och klädde ut oss och jag fick låna jossan superduper fina pumps ÅH vad jag älskar dom hihihihi. Okej det sista hittade jag helt på, men målade naglarna iallafall och lyssnade på musik gjorde vi, gjorde en lista man. Sen tack för all mat jossan :D haha. sen vid 6 åkte jag hem typ och har jag fått sjuukt ont i halsen nu också, går knappt att svälja :((


egopic, ja det kanske man ser? men fick halsbandet och tröjan av systrarna mina ♥


Kommentarer
Postat av: bea

så himla fin äru!

2012-01-11 @ 21:05:47
URL: http://theleftovers.devote.se
Postat av: KIP the man

SNYGGGG SOM FAN!

2012-01-11 @ 21:49:28
Postat av: FELICIIA

Amen ni rååååå! puss fina <3

2012-01-12 @ 16:12:03
Postat av: Jossan

snyggo!

2012-01-12 @ 18:29:07
URL: http://josfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0