tack för det fina samarbetet bloggen <3

hade just skrivit ett färdigt inlägg, men då så skulle ju det förvinna på nått sätt. Jag börjar väl om, men jag kommer inte berätta vad som har hänt under det senaste inlägget i bloggen, för då skulle det komma ut en bibel 2 i en specialutgåva. Jag har ju hängt på Gran Canaria i 10 dagar vilket var jätteskönt, vi solade och badade osv. saknar ju värmen! Och idag vad har hänt jaao, skapat en gifyo hängt i skolan på lektioner, gjorde klart mitt cafe grej. Sen kom jag hem och har stalkat allt med bigbrother 2006 att göra, eller inte allt men alnmost(viktig info) Tränat idag också, gick bra! imorgon är det onsdag och stadslagsmatch nervöös! godnatt


åh den här strander var helt amazingggg!(haha)

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahaha bibel 2 i specialutgåva xD

2012-03-21 @ 18:42:19
URL: http://josfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0